4

Dywersyfikacja linków, jak podejść do tematu?

Sklep Seo

Dywersyfikacja wartościowych odnośników do sklepu internetowego to jedno z podstawowych założeń przy długoterminowym, naturalnym pozycjonowaniu (zgodnym z wytycznymi Google). Odstępstwa od reguły dywersyfikacji najczęściej się nie sprawdzają, ponieważ niektóre linki z czasem znikają i musisz stale kontrolować poprawność prowadzonych działań marketingowych, szczególnie w tak zmiennym środowisku. Jak zatem podejść do tematu, żeby nie stracić czasu i pieniędzy?

Pakiety linków to opłacalna perspektywa dla biznesu online

Dobre założenie to sklep SEO z unikalnymi pakietami tematycznymi linków. Dlaczego SEO sklep to sprawdzony partner dla biznesów online? Przede wszystkim możesz zainwestować w linki bezpośrednio z artykułów sponsorowanych różnej klasy, od słabszych serwisów do tych najmocniejszych, najpopularniejszych. W wielu przypadkach to kilka artykułów sponsorowanych połączonych z odnośnikiem do oferty buduje sprzedaż na niesamowitym poziomie, co potwierdza wiele statystyk z sektora e-commerce. Z tego powodu najlepsi blogerzy zarabiają krocie, nawet za krótki wpis, ponieważ przekazują go do wypracowanej grupy fanów. A to autorytet buduje sprzedaż, a im bardziej jakościowe usługi, produkty posiadasz, tym większa szansa współpracy z najlepszymi. Linków tematycznych nie musisz pozyskiwać tylko z artykułów sponsorowanych. Przydadzą się również odnośniki ze zwykłych komentarzy, na zasadzie marketingu szeptanego. Linki noFollow tworzą pewną wartość przy analizie strony i niejako potwierdzają wiarygodność nowego biznesu w sieci. Tak naprawdę większość dużych marek też stawia na opinie, pozytywne komentarze, najczęściej mocno naturalne. Nachalna reklama nie ma już racji bytu, a wszystkie działania związane z pozycjonowaniem przechodzą, albo na profesjonalistów ze sklepów SEO, albo na mocno wyspecjalizowane agencje interaktywne (często to działalności komplementarne).

Działania konkurencji i lustrzane odbicie w marketingu

Niektóre SEO sklepy idą o krok dalej i analizują działania konkurencji. Dzięki temu właściciel nowego biznesu online może wykorzystać dosłownie identyczne źródła linkowania, albo podobne praktyki w celu dotarcia do grupy docelowej. Relinkowanie to coraz popularniejsza usługa wpływająca na efektywność kampanii marketingowych. Bez analizy konkurencji nie zrozumiesz po prostu własnego miejsca w branży. Odnośniki pozyskuj również z wizytówek NAP, na zasadzie pozycjonowania lokalnego i najwyżej ocenianych katalogów stron firmowych. Pamiętaj, żeby monitorować regularnie status linków.

Show Comments

No Responses Yet

Leave a Reply